środa, 20 kwietnia 2011

Pomaluj mój świat

Czekałam kilka miesięcy na otwarcie internetowego sklepu z pędzlami firmy Hakuro, aby móc bez problemy zamówić to, co chcę i kiedy chcę. Nie mam jednak zamiaru robić recenzji tych pędzli, bo bez problemu można się dowiedzieć z blogów czy youtube, że są dobrymi produktami w przyzwoitej cenie. Podzielę się za to z wami moimi spostrzeżeniami, co do pędzli, które używałam intensywnie do tej pory, a których regencji nie udało mi się znaleźć.

Są to 3 produkty katalogowej firmy FM GROUP.

Pędzel do pudru

Opis producenta:
- gruby pędzel o wyprofilowanym, lekko zaokrąglonym kształcie
- wykonany z miękkiego, przyjemnego w dotyku syntetycznego włosia
- nie absorbuje nadmiernej ilości produktu i pozwala na jednolitą aplikacje kosmetyków
- muskając delikatnie twarz czystym pędzlem zbierzesz nadmiar kosmetyków nie uszkadzając makijażu
- długość 19cm

Cena: 30,25zł

Moja opinia:
Pędzel całkowicie spełnia opis producenta. Jestem bardzo z niego zadowolona.
- jest poręczny
- nie gubi włosków
- był wielokrotnie prany co w żaden sposób nie wpłynęło na jego kształt lub miękkość
- duży, puszysty i delikatny




Dla mnie jest idealny do nakładania pudru pyłkowego. Używam go codziennie od ponad roku i nie mam mu nic do zarzucenia.






Pędzelek do cieni:

Opis producenta:
- płasko zakończony
- wykonany z miękkiego syntetycznego włosia
- ułatwia równomierne nałożenie cieni do powiek
- za jego pomocą można precyzyjnie aplikować zarówno kosmetyki sypkie, prasowane jak i produkty o konsystencji płynnej lub kremowej
- znakomiciej rozmazuje cienie pozwalając na uzyskanie harmonijnych przejść tonalnych miedzy poszczególnymi barwami i uwodzicielskiego efektu światłocieniowego
- świetnie usuwa nadmiar kosmetyku bez uszkadzania makijażu
- długość 17cm

Cena:15,15zł



Moja opinia:
- wszytko to co w przypadku powyższego pędzla
- bardzo dobrze się nim aplikuje zarówno sypkie jak i prasowane cienie (co do produktów płynnych i kremowych nie mogę wyrazić swojego zdania ponieważ do tego typu kosmetyków go nigdy nie używałam, ale przypuszczam, że również się sprawdzi bez większych problemów)
- jest precyzyjny i bardzo przyjemny w użyciu






Ostatnim produktem jest aplikator do cieni

Opis producenta:
- wykonany z dobrze wyprofilowanej gąbki lateksowej
- pozwana pa precyzyjne nałożenie cieni zarówno na sucho jak i mokro
- świetnie rozciera cienie
- długość 16 cm




Cena:13,15zł

Moja opinia
- ja raczej używam go do rozmazywania kredki, choć muszę przyznać, że dla niektórych jest on nieco za "ostry" i zwyczajnie je ściera zamiast rozmazać
- prałam go wielokrotnie i jeszcze nie zrobił mi żadnej niemiłej niespodzianki
- produkt zgodny z opisem producenta niemniej dla mnie coś zbędnego, osobiście wszystkie te czynności, które można nim wykonać znacznie bardziej wolę wykonywać pędzelkiem






Podsumowanie:
Jestem bardzo zadowolona z tej trójki. Niemniej moim faworytem z tej małej gromadki niezmiennie pozostaje pędzel do pudru:) Wszystkie zakupiłam jednocześnie ponad rok temu i jak do tej pory nie zawiodłam się na nich. Cena przystępna, a produkty całkowicie zgodne z opisem producenta i dobrej jakości. Są uniwersalne i do podstawowego makijażu wykonywanego, na co dzień, jak dla mnie idealne. Bardzo żałuję, że to już wszystkie tego typu produkty tej firmy. Gdyby pojawiło się ich więcej z pewnością bym je na nabyła. Dla kogoś, kto jeszcze nie cierpi na całkowity nadmiar pędzli, na pewno warty wypróbowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz