niedziela, 11 września 2011

Magic ultraviolet

Kolejny post miał już dotyczyć najnowszej serii z Colour Alike Miasto jest moje. Jednak z racji tego, że ku mojej wielkiej rozpaczy po tygodniu nadal upragniona paczka do mnie nie dotarła, pokazuję wam coś nie coś ze stałej oferty BarbraPro.


Nr. 1 Magic ultraviolet
Cena: 7.99zł
Objętość: 8ml

Żałuję, że nie udało mi się w pełni uchwycić jego koloru.


W rzeczywistości wpada bardziej w kolor bakłażana. W świetle widoczne błyszczące pomarańczowe drobinki, do całkowitego pokrycia wystarczą dwie warstwy. Aplikacja jak zwykle bez zarzutu. Piękny głęboki kolor.


Jedyny mankament to taki, że wyjątkowo długo wysychał...Zauważyłam, że niektóre kolory z Colour Alike mają taka predyspozycje. Są to jednak bardzo nieliczne kolory które mogę zliczyć na palcach jednej ręki :)

1 komentarz:

  1. Śliczny kolor :)
    Kształt paznokci - idealny! *.*
    Dziękuję za rady dot. stempelkowania :))

    OdpowiedzUsuń