czwartek, 31 maja 2012

Drops

Zachęcona pozytywnymi opiniami i ja postanowiłam nabyć swojego mini dropsa :D Zanim doczłapałam po egzaminie do drogerii, okazało się, że nie tylko ja go chciałam. Ujrzałam marną namiastkę tego co jeszcze się uchowało, ale byłam twarda i znalazłam coś dla siebie. Choć było trudno, bo co ciekawsze egzemplarze wymaszerowały z kimś innym. Jednak i z jednego malucha jestem zadowolona :)

Miyo Mini Drops Electric Purple nr 38
Cena: 3,99 zł
Objętość: 8 ml



Lakier kremowy o przyjemnym fioletowym kolorze. Niestety nie udało mi się w pełni uchwycić jego prawdziwego koloru na zdjęciach ani, w świetle sztucznym ani, w naturalnym. Jest bardziej soczysty i żywy niż to tu pokazuje. Nie przychodzi mi na myśl żadne trafne porwanie tego koloru, niby bakłażan ale jaśniejszy ;p Na paznokciach jest nieco ciemniejszy niż w buteleczce.




Zalety:
- kryje przy 2 warstwach
- szybko wysycha
- nie smuży
- bezproblemowa aplikacja
- niska cena
- duży wybór kolorów

Wady:
- dostępność

Jego żółty kolega na serdecznym i kciuku to Q by Colour Alike z zeszłorocznej letniej kolekcji Lato w pełni - nr 153 Ja-Jo









Używałyście już lakierów Miyo?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz