poniedziałek, 11 czerwca 2012

Małe co nieco

Tak bardzo miałam dzisiaj ochotę na zakupy, a jednocześnie tak bardzo niczego nie potrzebuje i tak bardzo miałam oszczędzać! Skończyło się na tym, że i tak kupiłam parę drobiazgów, które i tak kończą się w miarę szybko. Muszę jednak podkreślić, że byłam bardzo dzielna i wyszłam z Inglota bez pięknego różu z najnowszej kolekcji nr 46 a, do stoiska Flormar nawet nie podeszłam! Dzisiaj przywędrowały również nowości z Barbry :)






- Isana-brzoskwiniowy żel do golenia cena w promocji: 6,99 zł
Czytałam o nim wiele pozytywnych opinii na blogach. Sama do tej pory używałam pianki do golenia z Venus. Czas spróbować coś nowego.

- Babydream-szampon cena w promocji: 3,49 zł
Chyba wszystkim doskonale znany. Osobiście używam go do mycia pędzli i czasami do mycia włosów po olejach.

- Marion-delikatny płyn do demakijażu oczu dwufazowy cena: 5,49 zł
Kupiłam go z czystej ciekawości. Na półce stał oznaczony jako nowość. Był jeszcze płyn micelarny (liliowa buteleczka) chyba nawet w tej samej cenie. Jestem ciekawa jak się sprawdzi z porównaniu ze znaną już Ziają i Delią.




- Eveline-profesjonalny peeling i maska-serum do rąk cena: 2,19 zł
Po tym jak moim numerem jeden jest odżywka z Eveline 8w1 szukam kolejnych perełek z tej firmy. Każda z saszetek zawiera po 6 ml produktu. Zobaczymy jak się sprawdzi na moich ostatnio dość przesuszonych dłoniach. Już nie mówiąc o obiecanym przez producenta "Efekcie jak z salonu w 15 minut".

- Marion-maseczka oczyszczająca peel off, ekstrakt z ananasa i brzoskwini cena: 2,99 zł
To co mnie przyciągnęło do tej maseczki to zamykany dozownik. Jestem nim zachwycona! Nareszcie ktoś pomyślał. Nie zdarzyło mi się jeszcze nigdy zużyć za jednym razem całej maseczki w saszetce. Na początku są kombinacje jak ją najwygodniej otworzyć, natomiast potem jak ją zabezpieczyć przed wyschnięciem. Wtedy u mnie w ruch idą wsuwki do włosów oraz klamerki do prania którymi "zamykam" pozwijane saszetki... Ktoś to lubi? Ja nie bardzo. Mam nadzieje, że pomysł z dozownikiem będzie strzałem w dziesiątkę :)

- Essence-poder brązujący cena: 7,99 zł
Wcale nie miałam zamiaru go szukać, a tym bardziej kupować. Jednak kiedy zobaczyłam, że do tej pory uchowały się jakieś i są i czekają na mnie to już nie mogłam się oprzeć.




- Q by Colour Alike- nr 161, 164, 165 cena: 10,99 zł
- Colour Alike-glitter nr 206 cena: 9,49 zł
Kto czyta mojego bloga wie, że jestem wielką fanką tych lakierów. I wiem, że słusznie. Kto nie próbował jeszcze cacek z tej firmy to czas najwyższy! Piękne kolorki pochodzą z najnowszej letniej kolekcji.

Miałyście już coś z tych kosmetyków? Recenzji których z nich jesteście najbardziej ciekawe?

1 komentarz:

  1. Ja pierwszy raz kilka dni temu kupilam szampon ten dla dzieci, ciekawa jestem jaki on bedzie dla moich wlosow :)

    OdpowiedzUsuń