środa, 3 sierpnia 2011

The Make Up Blog Award


Tym razem dziękuję oTAGowanie princetonxgirl i zakręconej_ :)

Zasady:

1. Napisz kto przyznał Ci nagrodę
2. Napisz 7 makijażowych faktów o sobie
3. Przekaż nagrodę 15 następnym blogerkom

Jakoś ciężko było mi zdecydować na te 7 faktów, ale coś tam wydumałam.

1. Moim pierwszym "dorosłym" kosmetykiem był czarny tusz do rzęs z Miss Sporty, nabyty gdzieś w okolicach połowy gimnazjum i używany na specjalne okazje.

2. Moje pierwsze własne lakiery do paznokci kupiłam w Naturze z najlepszą przyjaciółką za ciężko ubierane pieniądze i były w kolorze żółtym i zielonym.

3. Nadal szukam idealnego kremu matującego i podkładu do mojej jasnej i tłustej cery.

4. Koloru którego bardzo nie lubię w cieniach do powiek jest różowy. Moim zdaniem sprawia, że oczy nabierają wyglądu zmęczonych i zaróżowionych jak w czasie przeziębienia. Nie bardzo potrafię się do niego przekonać.

5. Jeżeli muszę wyjść w 5 minut, mój makijaż stanowi podkład, puder pyłkowy i tusz do rzęs.

6. Praktycznie nie używam czarnej kredki do oczu. Przy mojej jasnej cerze całkowicie przerzuciłam się na inne kolory, a najciemniejszym z ich jest brąz.

7. Dopiero od niedawna używam pudru brązującego. Długo się do niego przekonywałam, uważając go za zupełnie zbyteczny. Teraz jednocześnie korzystam z różu i pudru brązującego i nie chcę już rezygnować z tego duetu.

Jak zwykle z powodu chronicznego braku czasu, tak długo odpowiadałam, że już chyba wszyscy zdążyli się wykazać w tej kwestii. A mi już teraz bardzo trudno znaleźć kogoś kto jeszcze tego nie zrobił.

Nagrodę przekazuje dalej do:
1. Idealna Kobieta
2. Agnieszka
3. A.

2 komentarze:

  1. U mnie róż w większości przypadków również źle wygląda :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasze wspólne punkty to 1, 4, 6 i 7 :)
    Ja też żałuję, że bazy Essence nie ma w stałej ofercie, ale co zrobić, może kiedyś jakąś wprowadzą...

    OdpowiedzUsuń