niedziela, 24 lipca 2011

Tag: One Lovely Blog Award



Bardzo dziękuję Mavii za oTAGowanie.


Zasady :
1. Podziękowania i link bloggera, który przyznał Wam tą nagrodę.
2. Skopiuj i wklej logo na swoim blogu i napisz 7 faktów o Tobie.
3. Nominuj 16 innych cudownych bloggerów (pamiętaj, że nie możesz nominować bloggera, który przyznał Ci tę nagrodę).
4. Napisz im komentarz, aby dowiedzieli się o tym!

W takim razie troszkę o mnie:
1. Jestem studentkom Ochrony Środowiska na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu. (I wbrew wyobrażeniu wielu ludzi, jeszcze nie jadę do Doliny Rospudy przypinać się do drzew ^^")

2. Moim największym marzeniem jakie wyklarowało się w okolicach matury jest skończenie Akademii Wizażu i Stylizacji, a następnie wykształcić się nieco w kierunku charakteryzatorstwa. (Już niedługo moje marzenia zaczną się spełniać.)

3. Bardzo lubię różnego rodzaju herbaty. Sypane, w saszetkach, zielone, białe, czerwone, czarne, z mlekiem, bez mleka, z sokiem...Z ogromną przyjemnością w wolnej chwili siadam sobie z kubkiem (lub filiżanką)wybranej herbaty i odpoczywam w tej krótkiej chwili.

4. Choć mieszkam w bloku, w dużym mieście mam 3 koty, które pieszczotliwie nazywam paskudami i darmozjadami ;p

5. Mam dziwne może i zboczenie na punkcie palców u stóp. Dlatego uwielbiam lato, bo wtedy z prawdziwą fascynacją oglądam w komunikacji miejskiej, jakie to ludzie potrafią mieć różne paluszki ;p Czasami myślę że mogła bym być kolekcjonerką i robić zdjęcia ciekawym okazom. Ale chyba nie powinnam się z tym za bardzo obnosić ^^"

6. Wszyscy mi wypominają, że jem stosunkowo dużo, jak na to ,że jestem dość wysoka i niezmiennie chuda. Tasiemca nie mam wiec, to chyba wina genów nieco dalszej rodziny. Najbardziej jednak denerwuje mnie, kiedy ktoś znający mnie od niedawna uparcie mi wpiera, że stosuje nieludzkie głodówki. Wypraszam sobie...nigdy w życiu nie stosowałam diety i lubię jeść.

7. Czasem jestem okropnie marudna. Wtedy tylko wybitni wytrzymują ze mną. Swego czasu nawet wołano na mnie Maruda.

Nominacja nie ma już chyba większego sensu, bo już chyba na każdym blogu który odwiedzam widziałam odpowiedź na ten TAG.
Uważam, że każdy chętny którego przegapiłam powinien poczuć się zaproszonym do tej zabawy :)

2 komentarze:

  1. Kochana zostałaś nominowana!
    http://kolorwbuteleczce.blogspot.com/2011/07/make-up-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń