czwartek, 6 października 2011

Król Karol kupił królowej Karolinie....

Kolejny lakier od Barbra Cosmetics Colour Alike 4 Colar red tym razem ze stałej kolekcji.





Cena: 7,99zł
Objętość: 8ml

Uroczy i bardzo dziewczęcy kolor. Lakier całkowicie kremowy, beż żadnych drobinek. Krycie przy dwóch warstwach, choć mam wrażenie, że pod niektórymi kątami minimalnie widać odznaczające się końcówki.







Długo się broniłam przed posiadaniem czegokolwiek w tym kolorze jednak i ja się poddałam i nie żałuje :) Osobiście uważam, że jest to bardzo twarzowy kolor dla osoby w każdym wieku i warto posiadać jakaś bluzkę lub drobiazg w tym kolorze.





Na koniec mała uwaga.
Schnie standardowo ale...po ładnych paru godzinach (ok. 10h) lakier zaczął mi schodzić jak maseczka peel-off, nie mówiąc już o tym, odbiła mi się na nim pościel. Powiem szczerze, że byłam zdziwiona, bo od paru miesięcy jestem bardzo zadowolona z jakości tych lakierów. Winą obarczam zatem pierwszy raz używany lakier nawierzchniowy z Lovely, jednak sama nie wiem już co o tym myśleć.

Co sądzicie o samym "czerwonym koralu" i czy macie jakieś sprawdzone i godne polecenia lakiery nawierzchniowe? Czy po prostu wrócić do starego, dobrego i zwykłego, bezbarwnego lakieru do paznokci bez żadnych zbędnych kombinacji?

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię swoje paznokcie w takim kolorze, Twoje wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo też mam ten kolor, ale u mnie trzyma się bardzo dobrze, przez kilka dni. Może to kwesta lakieru podkładowego?

    OdpowiedzUsuń