niedziela, 9 października 2011

Nie wszystko złoto...

Żeby was nie zamęczyć lakierami z Colour Alike coś dla odmiany.

GAL Dermogal A+E,kapsułki żelatynowe twist off



Opis producenta:

Cena: ok. 12zł
Ilość/objętość: 48 kapsułek po 500mg każda


Moje opinia:
Powiem szczerze, że miałam ogromne nadzieje związane z tym kosmetykiem. Nie dość, że w formie "rybek", które zawsze kojarzyły mi się z czymś luksusowym i wysokiej jakości. To jeszcze w dobrej cenie, zachwycającej ilości i po prostu stworzone na mojego typu cery. Tym czasem okazało się, że te małe złote rybki są wypełnione oliwą, co gorsza bardzo ciężką i okropnie pachnącą. W zasadzie było wiadomo, że lekkiego kremu w nich nie znajdę. Jednak czytając opis producenta kurczowo uczepiłam się zdania "Kosmetyk doskonały pod makijaż." i z takim zamiarem użytkowania go kupiłam. O takim zastosowaniu można zapomnieć... nie wyobrażam sobie na coś tak okropnie tłustego, ciężkiego i jak dla mnie o odstraszającym zapachu nakładać jakiekolwiek inne kosmetyki, już nie wspominając o podkładzie lub pudrze.... Chyba, że posiadam błędne wyobrażenie co oznacza "pod makijaż". Nie zdołałam również dłużej używać tego kosmetyku jako maseczki. Jedna rybka zawiera za dużo produktu nawet jak na maseczkę, bo po prostu namiar spływa, a zapach przyprawia mnie o mdłości.

Zalety:
- niska cena
- duża ilość kapsułek
- bardzo wygodna i higieniczna forma kapsułek twist off

Wady:
- ZAPACH, ZAPACH I JESZCZE RAZ ZAPACH!
- niespełnione obietnice producenta
- bardzo ciężki i bardzo tłusty kosmetyk, nie wchłaniający się praktycznie wcale

Podsumowanie:
Bardzo zawiodłam na tym tych ślicznych złotych rybkach. Nie mogę powiedzieć, że jest to zły produkt, zaszkodził mi lub nie przynosi żadnych korzyści skórze. Jednak dla mnie nie spełnia też opisu producenta. Mogła bym się pokusić o stwierdzenie, że po prostu opis został źle zrobiony, bo nie dotyczy na pewno tego kosmetyku. Wprowadza w błąd, co tu dużo mówić... Koniec końców zużywam go jako nocną kurację na stopy, może rewelacji nie ma, ale rybki zużyję, a stopy przy okazji też się trochę nawilżą. I nie są tak blisko nosa :p Jednak chyba nie o to chodzi, aby znajdować nowe zastosowanie produktom które docelowo miały służyć zupełnie do czegoś innego...



Na koniec muszę podkreślić, że to moje osobiste zdanie. Na wizaz.pl KWC ten kosmetyk jest wyjątkowo wysoko oceniany.

Któraś z was korzystała kiedyś z kosmetyków tej firmy? Co o nich sądzicie?

2 komentarze:

  1. ja uzywam na wieczor- rano buzia jest niesamowicie gladka- fakt nie nadaje sie pod makijaz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda zapach rybek jest nie do zniesienia, ale mam na to sposob, dodaje do nich kilka kropel oleju tamanu z BU i o dziwo czuc tylko zapach tamanu :)

    OdpowiedzUsuń