środa, 11 kwietnia 2012

Czuję miętę

Moda na miętę nie mija. Przez pewien czas pozostawałam obojętna na wdzięki tego koloru, jednak w końcu i ja stałam się jego miłośniczką.
Dzisiaj mięta wyjątkowo świeża i soczysta.

Flormar nail enamel nr 424
Cena: 9,00 zł
Objętość: 11 ml



Kolejny lakier Flormar i kolejna fala zachwytów.

Lakier jest całkowicie kremowy i dla mnie doskonały w każdym aspekcie. Kolor ma idealny, jest to tzw. mięta wpadająca w zieleń, najżywszy odcień z tej kategorii jaki posiadam i widziałam. Jako potwierdzenie moich westchnięć na tym kolorem dodam, że przez te 3-4 dni kiedy go nosiłam, wiele dziewczyn z uczelni łapało mnie za ręce z pytaniem "Jaki piękny kolor! Jaki to lakier?". To mówi samo za siebie ;p

Niestety tak się trafiło, że zdjęcia robiłam wieczorem i nie cały urok tego koloru został oddany, a w dodatku wygląda jak by wpadał w niebieski, co nie jest prawdą!




Zalety:
- całkowicie kryje przy 2 warstwach
- dobrze się rozprowadza
- idealna konsystencja
- wygodny pędzelek
- nie smuży
- szybko wysycha
- trwały
- stosunkowo tani w porównaniu z jakością
- estetyczne, ładne i proste opakowanie

Wady:
- dostępność










Podsumowując, co tu dużo pisać, po prostu czuję miętę :D

23 komentarze:

  1. Atakujecie miętą ze wszystkich stron :). Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę jutro na stoisko Flormar i nie wracam bez niego do domu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknyyy ten lakieeeer:) zakochałam się <3 a ja biedna nie mam dostępu do kosmetyków z flormaru ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tak pięknie wypiłować paznokcie?

      Usuń
    2. Na ratunek przychodzi jeszcze allegro.

      Usuń
    3. właśnie przeszukałam allegro i nie ma ;( a co do kształtu paznokci sama je tak pięknie wypiłowałaś?

      Usuń
    4. Bardzo długo szukałam odpowiedniego dla siebie kształtu paznokci. Zawsze nosiłam kwadratowe, ale niestety mam je za słabe na ten kształt. W końcu znalazłam swój ideał. Do piłowania paznokci używam wyłącznie szklanego pilniczka i sporadycznie metalowego żeby przypiłować je bezpośrednio z boków tuż przy samym opuszku. Teraz tak sobie pomyślałam, że jesteś już kolejną dziewczyną która porusza temat kształtu moich paznokci. Może powinnam zrobić o tym post? ;)

      Usuń
    5. tak, tak, tak chcemy post :) obserwuję i dodałam do blogrolla, żeby nie przegapić :) hihi pozdrawiam:)

      Usuń
  4. ile trzyma się na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jakoś 4 dni. Na moich paznokciach to długo. Na razie nie osiągnęłam wyższego wyniku.

      Usuń
  5. Ja również czuję miętę - ale do Twoich paznokci :D Śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha dziękuję!:D Ale niestety ich żywot jest policzony :<

      Usuń
    2. A to dlaczego? :( Takie są piękne *.*

      Usuń
    3. Nowa praca - nowe wymagania :(

      Usuń
  6. Cudowny :))) zazdroszcze paznokci bo moje ulegly wypadkowi i sie polamaly bardzo ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie ten kolor :P
    Ale ładny jest. Wyłamałam się i nie pomalowałam na taki O! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są Twoja migdałki!

    OdpowiedzUsuń