piątek, 6 kwietnia 2012

Spicy Orange

Z najnowszej kolekcji Joko Kolory Maroka wybrałam tylko 1 z 10 dostępnych kolorów. Muszę przyznać, że cała kolekcja prezentuje się fantastycznie. Jednak po chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że do każdego z nich znajdę jakiś odpowiednik wśród moich lakierów. Wybrałam sobie Spicy Orange J143 tak "na spróbowanie". Gdyby nie fakt, że jeszcze nie testowałam żadnego lakieru Joko, zapewne zasiniała bym zęby, zamknęła oczy i pędem wybiegła ze sklepu, żeby nie wydać kolejnych pieniędzy na kolejny lakier.

Spicy Orange J143
Cena: 13,90 zł
Objętość: 10 ml




Całkowicie kremowy lakier o bardzo intensywnym mocnym pomarańczowym kolorze na granicy z czerwienią.

Zalety:
- szeroki, doskonale wyprofilowany, plaski i wygodny pędzelek
- dobre krycie przy 2 warstwach (minimalnie widać końcówki przy niektórym oświetleniu)
- szybka aplikacja, lakier nie smuży i dobrze się rozprowadza
- szubko wysycha
- trwałość

Wady:
Jak dla mnie brak.
Choć jeżeli naprawdę chciała bym się do czegoś przyczepić to mogła bym tu wymienić dostępność i cenę. Ale się nie przyczepiam i nie wywodzę na ten temat ;p

Niestety nie do końca udało się uchwycić jego właściwy kolor na zdjęciach. W rzeczywistości jest nieco bardziej soczysty i pomarańczowy.














Kolor wyjątkowo mi się podoba i dobrze się w nim czuje. Zapewne jeszcze nie raz sięgnę po niego w sezonie wiosna-lato.

Wam też przypadł do gustu? A może macie swojego innego ulubieńca z tej kolekcji?

1 komentarz:

  1. Kolor + kształt paznokci = cudo *.*
    Bardzo lubię te szerokie pędzelki w lakierach Joko :)

    OdpowiedzUsuń