piątek, 10 sierpnia 2012

Biedronkowo - gadżetowo

W życiu bym nie przypuszczała, że tydzień po wejściu do Biedronki nowej kosmetycznej oferty tak się obłowię! :D Dostępne było praktycznie wszystko i tylko rozum nie pozwolił mi wziąć wszystkiego, co o własnych siłach była bym wstanie wynieść.
Ale walka była ostra i chyba z pół godziny stałam i przebierałam, nie wspominając już o tym ile razy biegłam z drugiego końca sklepu żeby coś jednak wziąć albo odłożyć xD ( Nie wiem jak mama to zniosła.)

"Rozum: Ale czy na pewno potrzebujesz 15 maseczki do twarzy?
Serce: No niby nie...ale takiej jeszcze nie próbowałam!

Rozum: I po co Ci ten czerwony lakier do paznokci?
Serce: Ten na pewno jest inny od tych 10 które już mam!" itd....

Znajome rozterki? ;p




Na początek gadżety:



Wieszaki satynowe
Cena: 11,99 zł za komplet 5 sztuk
Jestem nimi zauroczona. Są śliczne, a i cena rewelacyjna. Decyzja o ich kupnie była błyskawiczna i zgodna. Pastelowe lądują w mojej szafie, a czarno-białe sprezentujemy siostrze.



Silikonowa forma do kostek lodu, czekoladek i mini ciasteczek
Cena: 4,99 zł
Były mi zupełnie obojętne, do momentu aż zobaczyłam, jakie mają kształty! Jak zobaczyłam te szpilki, wachlarze i torebki zupełnie odjęło mi rozum. Formę można używać w temperaturze od -40 do + 230 stopni Celsjusza, co daje duże pole do popisu. Na początek na pewno będą kostki lodu :)



Tami - chusteczki antybakteryjne i odświeżające
Cena: 1,99 zł paczka
Kupione z myślą o kilkudniowej uciecze z miasta. Nie są za duże, wielkość idealna do torebki. Na pewno się nie zmarnują.



Eveline - krem do depilacji skóry wrażliwej ze skłonnością do pękających naczynek
Cena: 5,99 zł
Produkt otrzymał Laur Konsumenta - Odkrycie 2011. Lubię kremy do depilacji, zobaczymy co ten zdziała na moje (niestety) dziedziczne pajączki.



Musująca kula do kąpieli - imbir i cytryna
Cena: 3,99 zł
Miałam już wcześniej takie kule i były niczego sobie. Spodobało mi się połączenie imbiru z cytryną i w sumie tylko dla tego je kupiłam.



Bell - perłowe cienie do powiek nr 01
Cena: 7,99 zł
Długo przebierałam w tych cieniach, żeby wybrać jeden zestaw kolorystyczny, a do wyboru było ich chyba z 9. Na końcu wybrałam przykurzony fiolet z granatem. Również sprezentuje siostrze.



Bell - modelujący róż do policzków nr 01
Cena: 5,99 zł
Do wyboru były 3 odcienie, ja wzięłam najjaśniejszy chłodny róż. Już mogę powiedzieć, że jest rewelacyjny i się bardzo polubimy. Idealny odcień dla bladziochów, których szeregi zasilam.



Bell - błyszczyk do ust - trwały kolor nr 04
Cena: 7,99 zł
Dla "odmiany" nie mogłam zdecydować się na jeden kolor. Wybrałam chłodny róż, w opakowaniu wygląda na dość mocny i żywy, jednak na ustach daje wyjątkowo naturalny i delikatny efekt, poza tym rewelacyjnie pachnie.



Bell - lakier do paznokci przepuszczający powietrze nr 05 i 02
Cena: 5,99 zł
Przykurzona mięta i czerwień lekko złamana różem, obydwa lakiery są kremowe. Miętuska dostanie siostra, a moja malinka już wkrótce będzie testowana.


I na koniec coś nie z Biedronki:


Balea - krem do ciała grejpfrut, skóra normalna
Cena: 15 zł
Ostatnio pojawia się wiele pozytywnych opinii na temat kosmetyków tej firmy, które z tego co wiem są dostępne w Niemczech. Mi udało się upolować ten balsam na straganie z niemieckimi proszkami do prania, słodyczami i kosmetykami. Pachnie zabójczo, a sam balsam przypomina nasze od Isany, również sprzedawane w takich dużych pudełkach.

12 komentarzy:

  1. Kurczę ,a już myślałam, że Balea zawitała do Biedrony , a ja gapa ją przeoczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wieszaczki są śliczne, u mnie takich nie było, foremki też niczego sobie, gdybym tylko umiała piec ciastka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem pod wrażeniem tego co zobaczyłem w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcę takie wieszaki! jutro ruszam do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te kule mnie strasznie ciekawią ..!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy, a wieszaki mega cudowne. Bardzo praktyczne, na pewno w szafie pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu zrobić najazd na B. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też kupiłam tą foremkę,jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obok Biedronki grzech przejść obojętnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam takie zakupowe rozterki, jednak tym razem nic z Biedronki specjalnie nie nie pokusiło by kupić :). Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. same perełi z tej biedronki :)

    OdpowiedzUsuń