czwartek, 11 kwietnia 2013

Zakupy Ziaja i Biedronka

Z oferty Wiosenne przebudzenie, po konsultacji ze zdrowym rozsądkiem kupiłam tylko 3 rzeczy.
Bardzo spodobały mi się, nowe zapachy słynnych już soli do kąpieli z serii BeBeauty. Na początek kupiłam tą o zapachu lotosu, dostępne są jeszcze o zapachu lawendy, morska, a z nowości pojawił się bursztyn oraz trawa cytrynowa i bambus.


Za to wbiegając do sklepu Ziaja dla Ciebie, rozsądek zgubiłam gdzieś po drodze. Choć jak tak teraz przyglądam się temu co tam kupiłam, to tak na prawdę, są do produkty które używam i zużywam bardzo regularnie.


 Co prawda kosmetyki są nieco droższe niż w zwykłych sieciówkach, ale za to mamy zgromadzone w jednym miejscu wszystkie linie kosmetyków Ziaja, zaczynając od tych powszechnie dostępnych poprzez serię Med i Pro. Za wszytko zapłaciłam stosunkowo niewiele, a w gratisie dostałam jeszcze masło do ciała. Do sklepu zajrzę na pewno jeszcze nie raz ;)

6 komentarzy:

  1. Ależ to masło do ciała musi świetnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie przepadam za zapachem wanilii w kosmetykach ;p

      Usuń
  2. Strasznie ciekawi mnie ta maska do rąk i paznokci, napisz o niej kilka słów jak wypróbujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam te waniliowe masełko i bardzo je polubiłam :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze waniliowe masło do dla mnie akurat byłby niechciany prezent;) nie cierpię waniliowych smarowideł;)

    OdpowiedzUsuń