niedziela, 26 maja 2013

Balm Shop - zakupy

Maj w tym roku jest dla mnie wyjątkowo obfity w zakupy typowo "przyjemnościowe", zaczynając od IKEA, kończąc na Rossmannie i rujnującej mój portfel promocji -40% (tak tak, byłam już tam raz i jutro wrócę ponownie...).
Po drodze zrobiłam także zakupy pielęgnacyjne w nowiutkim internetowym sklepie BALM SHOP.




Przyznam się bez bicia, że właścicieli tego sklepu, mam przyjemność znać osobiście, są przesympatycznymi i uroczymi ludźmi. A do tego rzetelnymi i tak z pewnością będą nadal wybierać asortyment i prowadzić swój sklep (trzymam mocno kciuki!).
W Balm Shop można znaleźć prawdziwe perełki wybrane z różnych firm (to mi się podoba) i bardzo dużo produktów naturalnych (a może i wszystkie?).



Na początek zdecydowałam się na kilka produktów do pielęgnacji twarzy i włosów:

- Maska i odżywka do włosów OLEJ KOKOSOWY
- Mydło PIWNE
- Maska błotna do włosów z MINERAŁAMI Z MORZA MARTWEGO
- Glinka ZIELONA
- Peeling POLINEZYJSKI KOKOSOWY Z ZIARENKAMI PIASKU Z WYSP BORA-BORA
- Tonik PROPOLIS
- Olej TAMANU

Testy pierwszych kosmetyków już rozpoczęte. Na bieżąco będę meldować co się dzieje na froncie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz