niedziela, 4 maja 2014

Co polecam kupić na promocji Rossmann -49% cz. 3 usta i paznokcie

Od jutra ostatnia tura promocji na kolorówkę w Rossmann, która obejmuje szminki, kredki do ust i lakiery. Z tego działu od poprzedniej promocji nie przybył mi żaden nowy produkt godny polecenia oprócz jednego.
W związku z tym odsyłam Was do notek gdzie już wcześniej szczegółowo opisałam moje ulubione produkty do ust i paznokci dostępne w tej sieci drogerii. Lakieryszminki Rimmel oraz mix informacji.

Źródło
 Astor Perfect Stay Gel Shine nr 005 light pink manicure - bardzo ładny mleczny lakier nadający paznokciom zdrowy i elegancki wygląd. Wygodny wyprofilowany pędzelek sprawia, że aplikacja jest szybka, a lakier jest rozprowadzony bez smug. Trwałość jak dla mnie standardowa. Innych kolorów nie mam, więc nie jestem w stanie powiedzieć czy cała seria jest godna polecenia.

Na co będziecie jutro polować? Co możecie polecić od siebie? :)

2 komentarze: