sobota, 21 maja 2011

Essence nail art

Z nowości Essence bardzo przypadł mi do gustu pomysł special effect topper (lakier nawierzchniowy ze specjalnym efektem).




Z 6 dostępnych wariantów zdecydowałam się na 3 i wcale nie żałuję ;)
02 cirus confetti (multikolorowy)
03 hello holo (z holograficznym brokatem)
05 time for reflection (z niebieskim/fioletowym pryzmatem)
Lakiery mają bardzo wygodny pędzelek, aplikują się sprawnie i łatwo, a czas wysychania jest szybki.
Pierwszy pokażę wam cirus confetti i wydaje mi się, że będzie to mały hit z tej linii.




Lakierem bazowym jest śliczny lawendowy kolor(04 BLOOM-A-LOOM) pochodzący z limitowanej edycji Blossoms etc...
Confetti ze swoim różnokolorowym brokatem o zróżnicowanej wielkości wygląda naprawę interesująco. Lakier posiada naprawdę dużo brokatu więc, nie istnieje problem "łowienia" go żeby przypadkiem jakiś paznokieć nie został bez ani jednaj błyskotki. Oczywiście nie była bym sobą jeżeli nie dokleiłam bym ślicznych fuksjowych kwiatuszków. Całość sprawia efekt nieładu, jednak mi to nie przeszkadza. Lakier prezentuje się pięknie zarówno na jasnym jak i na ciemnym tle.






W kolejnych notkach pokażę jak prezentują się pozostałe lakiery nawierzchniowe.
A wam jak się podoba taki efekt? Posiadacie może coś z tej serii?

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Circus Confetti :) A tak poza tym wyróżniłam Cię w moim top 10 :)
    http://mavia-nails.blogspot.com/2011/05/kolejna-porcja-rozdan-i-top-10-award.html#comments

    OdpowiedzUsuń