środa, 11 maja 2011

Trochę konkretów

Płyn do kąpieli Lawenda i Drzewo Herbaciane
Cena: 9,99zł
Pojemność: 500ml
Jest również zapach pomarańczy i imbiru oraz czekolady i mięty. Ze względu na to, że uwielbiam lawendę w każdej postaci decydowałam się na ten, a nie inny. Można go używać zarówno jako żel pod prysznic jak i płyn do kąpieli. Pachnie fantastycznie! Wyjątkowo naturalnie i przyjemnie. Szoka, że nie ma więcej produktów w tej linii o takim zapachu, bo na pewno bym ją chętnie kupiła.
Szampon babydream Rossmann
Cena: w promocji 2,99zł
Pojemność: 250ml
Czytałam, że się doskonale sprawdza w myciu pędzli i faktycznie tak jest. Idealnie oczyszcza włosie, ma delikatny zapach i dobrze się pieni, a cena na każda kieszeń. Czego chcieć więcej? :)
Olejek pielęgnujący babydream Rossmann
Cena: w promocji 4,49zł
Pojemność: 250ml
W moim koszyku wylądowała również oliwka z tej samej serii. Ma delikatny zapach, dobrze nawilża i nie źle się wchłania. Dużym plusem dla mnie jest malutki otwór do aplikacji (dosłownie grubości igły) co znacznie ułatwia panowanie nad i tak czasami problematycznym kosmetykiem, jeżeli chodzi o wydobywanie go z butelki.
Peeling do ciała z Żurawiną i Figą
Cena: 8,49zł
Pojemność: 200ml
Pachnie bardzo niespotykanie i dla mnie przyjemnie, choć wydaje mi się, że nie każdemu ten zapach będzie odpowiadał. Konsystencja dość rzadka. Największe zaskoczenie przeżyłam gdy już go wycisnęłam na dłoń...

Drobinkami peelingujacymi są najprawdziwsze pestki figi! Muszę przyznać, że jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. Pieni się raczej bez większych rewelacji. I jak dla mnie jest zdecydowanie za mało tych pesteczek jak na peeling. Z drugiej jednak strony na opakowaniu jest umieszczona informacja o "łagodnym i delikatnym oczyszczaniu". Niemniej dla mnie on mnie spełnia funkcji peelingu i raczej go zużyję jako zwykły żel pod prysznic.

Sól do kąpieli Trawa Cytrynowa i Bambus Rossmann
Cena: 2,39zł
Pojemność: 80g

Perły do kąpieli Pomarańcza i Granat-Rossmann
Cena: 2,99zł
Pojemność: 80g

Kąpiel z olejkami aromatycznymi Różany, grejpfrutowy, z drzewa sandałowego, cedrowy (energetyzujący) oraz Lawendowy, paczulowy, cytrynowy (antystresowa)-Malwa Boby care
Cena: 1,99zł
Pojemność: 25ml
Za temat tych produktów nie mogę jeszcze powiedzieć nic konkretnego. Nawet za bardzo nie mam możliwości sprawdzenia ich zapachu, bez natychmiastowego zużycia.

Pęseta-Rossmann
Cena: w promocji 5,59zł
Zawsze mam jakiegoś pecha do pęset i zazwyczaj to co kupie nie nadaje się do niczego. Kiedyś moja mama kupiła pęsetę właśnie wyprodukowaną dla Rossmann tylko w innym w kształcie niż na zdjęciu. Okazała się rewelacyjna i dlatego postanowiłam nabyć jedną wyłącznie dla siebie :)

Baza pod makijaż silikonowa wygładzająco-matująca do cery normalnej i mieszanej -Eveline Cosmerics
Cena: w promocji 15,99zł cena regularna ok 20zł
Pojemność: 20ml
Jest jeszcze wersja dla skóry suchej i wrażliwej.
Na półce znalazłam to jako nowość. Od dawna miałam zamiar nabyć jakaś bazę. A kiedy zobaczyłam coś innego niż bezę Soraya czy AA postanowiłam spróbować. Co prawda jeżeli chodzi o przeliczenie ceny względem pojemności to ta baza jest najmniejsza z tych trzech, a cenę regularną ma identyczna z baza AA która jest o 10ml większa. Przyszły długo oczekiwane ciepłe dni więc powoli zabieram się za testowanie :)


A na sam koniec moje najnowsze zdobycze. Poszłam do Natury z zamiarem zakupienia w końcu czarnego pękającego lakieru i "paskowego" tak zwanego lśniącego pudru "all over" dla blondynek. Niestety nic z tego nie zastałam, więc czekam na kolejna dostawę za kilka dni, a w zamian mam inne różności. Niedługo kilka słów o nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz