wtorek, 20 listopada 2012

Tag: Liebster Blog

Zostałam nominowana przez Sarite i kakasieke. Dziękuję serdecznie dziewczyny :)


"Nominacja do Liebster Blog jest przyznawana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań."

Pytania od Sarity:

1. Dlaczego założyłaś bloga?
Potrzebowałam miejsca gdzie mogła bym się "wyżyć" kosmetycznie.
2. Lubisz gotować?
Nie...ale lubię piec ciastka :D
3. Ile czasu potrzebujesz żeby się przygotować do wyjścia rano?
Tak w miarę na spokojnie, ale ze wszystkim ok. 1 godziny.
4. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie wybrałabyś przeszłość czy przyszłość?
Najlepiej mi w teraźniejszości :>
5. Słuchasz tylko określonych gatunków muzycznych czy jesteś otwarta na wszystkie?
Raczej jestem otwarta, mam ulubieńców z różnych gatunków muzycznych.
6. Książka czy film?
Trudno powiedzieć, może odpowiem tak, wolała bym książkę, ale z braku czasu raczej dominuje film.
7. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Zielony, ale pomarańczowy i żółty też jest mi bliski.
8. Kluby czy domówki?
Domówki.
9. Masz jakieś zwierzę?
3 koty i rybki.
10. Uprawiasz jakiś sport?
Nieeeeee, pod tym względem jestem totalnym leniwcem i jeszcze nic i nikt nie był w stanie zmusić mnie do regularnego uprawiania sportu.
11. Jaki był najfajniejszy prezent, który dostałaś?
Album pełen zdjęć dodatkowo wypełniony komentarzami do nich i oldschoolowy rower, ale tu główną rolę odgrywała potężna intryga :D

Pytania od kakasieki:

1. Jaki jest Twój ulubiony sport zimowy?
Nie śledzę na bieżąco, ale lubię czasem pooglądać łyżwiarstwo figurowe.
2. Maska czy odżywka do włosów?
Zdecydowanie maska.
3. Jaki jest Twój znak zodiaku?
Lew.
4. Dlaczego wybrałaś taką, a nie inną tematykę swojego bloga?
To są właśnie moje zainteresowania, nie logiczne jest poświęcanie czasu czemuś czego się nie lubi :)
5. Czy znajomi wiedzą że masz bloga?
Wybiórczo, wolę nie zapeszać ;p
6. Jakie wykończenie na paznokciach najbardziej lubisz?
Kremowe i glass flecked.
7. Gdybyś mogła na bezludną wyspę zabrać jedną książkę, jaka by to była?
Chyba nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie...
8. Jakie lubisz smaki?
Słodkie, słone i ostre.
9. Jaki jest Twój ulubiony napój?
Herbata! Daje masę możliwości zależnie od pory roku, upodobań i kaprysu.
10. Gdybyś mogła zamienić się ciałami z gwiazdą, kim chciałabyś być?
Nawet nie jestem w temacie "gwiazd", lubię to co mam i nić innego nie chcę ;p
11. W jakiej epoce i dlaczego chciałabyś żyć?
Każda epoka ma swoje plusy i minusy, w tej w której żyję jest mi bardzo dobrze, choć czasem zastanawiam się czy nie lepiej by mi było jakieś 50 lat temu, bez takiego zaganiania, internetu i komórek...


Jak zwykle się wyłamię i pałeczkę przekażę do 3 kolejnym osób, a nie 11.

Little XXS
Naomi
CynamoOnka

Moje mocno wymęczone pytania:

1. Kot czy pies?
2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
3. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś i czy ją polecasz?
4. Masz jeszcze jakieś inne hobby, oprócz tego przedstawianego na blogu?
5. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
6. Kawa czy herbata?
7. Jaka jest Twoja największa wada i zaleta?
8. Czy jest miejsce o którym marzysz, żeby je odwiedzić/zobaczyć?
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
10. Co uważasz za swoje największe kosmetyczne odkrycie?
11. Jaki jest Twój ulubiony film?


Oprócz tego kto jest chętny, to zapraszam do zabawy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz