niedziela, 16 grudnia 2012

Czerwony jak cegła

Chciałam, żeby grudzień obfitował w posty. Niestety jak do tej pory jestem tak zabiegana, że za mój brak systematyczności tutaj, powinnam sobie sama dać karę.
Dzisiaj szybiciorem, a w najbliższych dniach mam nadzieję nadrobić zaległości.

Colour Alike nr 454 Czerwony jak cegła

Nazwa idealnie oddaje kolor tego lakieru. Żywa, soczysta czerwień wpadająca w pomarańcz. Lakier jest kremowy, dobrze się go nakłada, jednak nie kryje idealnie i przy długich paznokciach delikatnie widać końcówki. Dodatkowo paznokieć palca serdecznego i kciuka pokryłam lakierem z Essence nr 03 hello holo
















I jak się podoba kolejny lakier z rodziny Colour Alike?

2 komentarze:

  1. Uwielbiam taki odcień czerwieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna czerwień:) Cudownie ożywia dłonie:) Z Colour Alike jeszcze nic nie miałam, ale planuję to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń