piątek, 4 kwietnia 2014

Cześć!


Cześć!
To ja, Panna Migotka. 
W nowej sytuacji  życiowej, z nowym dyplomem i w nowym miejscu, z kolejnymi spełnionymi marzeniami i kolejnymi do zrealizowania :) Przerwa długa choć nieplanowana, ale najwyraźniej potrzebna. Mam ambicje wrócić ze zdwojoną siłą i mam nadzieję, że uda mi się na nowo wejść w rytm systematycznego pisania na blogu. 
Mimo to, że niekoniecznie było mnie tu widać, jednym okiem nadal starałam się śledzić co dzieje się w kosmetyczno-blogowym świecie. Częściej jednak dawałam znaki życia na Facebooku ze względu na łatwość i szybkość komunikacji. Dlatego serdecznie zapraszam Was do obserwowania  moich stron  tutaj znajdziecie fanpage ściśle powiązany z blogiem, natomiast tutaj z moją działalnością w sferze wizażu i stylizacji. Do zobaczenia  już wkrótce!
Pozdrawiam Was gorąco. 




1 komentarz:

  1. Wreszcie, wreszcie! a ja tu zaglądałam i czekałam, i warto było. :-)

    OdpowiedzUsuń