niedziela, 19 lutego 2012

Eveline 8w1 total action

Jest już nie jedna recenzja tej odżywki, jednak postanowiłam, że i ja dodam swoje trzy grosze. Moja wspominana już wcześniej kuracja obecnie jest zakończona, choć nadal używam jej jako bazy pod kolorowe lakiery.

Eweline 8w1 total action skoncentrowana odżywka do paznokci


Cena: ok. 9-12 zł (zależy od miejsca- najtaniej znalazłam w Tesco, najdrożej w drogerii w centrum miasta)
Objętość: 12ml

Opis producenta i stosowanie:

Moja opinia: Nie sadziłam, że tak się stanie, ale jestem ABSOLUTNIE ZACHWYCONA. Jeszcze żaden preparat w żadnej postaci nie poprawił stanu moich paznokci. Zarówno suplementy diety jak i produkty typu Nail Tek czy Sally Hansen nie zdały egzaminu. Moje paznokcie przed kuracją były cienkie, miękkie i przede wszystkim, koszmarnie się rozdwajały. Zafundowałam im dwa niepełne cykle kuracji (ok. 14 dni), a efekty są widoczne już 3 miesiąc przy doraźnym jej stosowaniu.

Zalety:
- stosunkowo niska cena
- dostępność (znalazłam go nawet w Rossmannie)
- trwały (doskonale trzyma się paznokci i wytrzymuje 4 dni z kolejno dodawanymi warstwami-nie schodzi płatami)
- błyskawicznie wysycha
- ładnie prezentuje się na paznokciach (nadaje elegancki mleczny odcień)
- i najważniejsze: działa!

Wady:
- brak

Podsumowanie:
Pierwszą kurację robiłam równocześnie z moją mamą i obie zauważyłyśmy poprawę kondycji naszych paznokci. Ja pozbyłam się uciążliwego problemu rozdwajania się, moje paznokcie stały się twardsze, a ogólny ich stan bardzo się poprawił i co więcej, efekt ten utrzymuje się przy sporadycznym nakładaniu odżywki. Nie spodziewałam się, że za ok. 10zł znajdę odżywkę z którą już się nie rozstanę. Teraz każdy kto skarży mi się na problem z paznokciami zostaje obdarowany lub oddelegowany właśnie do tej konkretnie odżywki. Uważam, że za taką cenę warto spróbować, jednak trzeba pamiętać, że w tym przypadku liczy się systematyczność.

A Wy już macie swój swoją niezastąpioną odżywkę do paznokci?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz